reklama

zo sna ma zobudil sen

Zo sna ma zobudila nočná mora . Vedľa v izbe vypadol ti pohár . Zazneli črepiny . Na dlážku dopadla slza . Alebo krv ? Dnes to už netuším . Dnes ma už len mrazí keď zo spomienky doľahne ku mne tvoj slabnúci hlas . Býval to výkrik , dnes sotva šepnutie spoza zákrut pamäte .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nikdy nebolo ticho hlasnejšie než v túto sekundu . Hučí mi v ušiach posledná veta zo sna , čo sprevádzal ma tmou . Zabolel ma nádych . Dcéra čosi zahmkala zo sna . Všetko sa vrátilo k normálu . Sú tri hodiny v noci . Prikryjem kúsky mojej lásky a zatvorím za sebou dvere . Niekedy mam chuť klesnúť k zemi a plakať . Vyplakať všetko trápenie , samotu , úzkosť , obavy , túžby , očakávania a rany . Samota je zlá . Toľkokrát spadnem a toľkokrát dúfam , že príde do môjho života niekto , kto ma už nenechá znova spadnúť .

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu