reklama

Si tu pre mňa ?

A Ľudka nevieš mi prosím ťa požičať 40 e? ja ti ich vrátim hneď čo sa vyliečim a pôjdem het z tadeto – začala jedného dňa konverzáciu jedna moja kamarátka patriaca do užšieho výberu mojich drahých . -v stredu až budem mať . Si v poriadku ? – dnes je akási zvláštne záhadná , tajomná ale odpovedá . Mám ju rada . Život mi ju poslal

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

v čase nevhodnom na túžbu po spoznávaní iných ľudí .Proste raz si ju môj brat vybral za partnerku a ona zrazu bola rodina . Tvrdo si musela vybojovať svoje miesto a nemala to ľahké . 15rokov prvá brigáda . Násilne chcený vážny vzťah . Túžba osamostatniť sa a patriť niekam . Môj brat nebola pre ňu správna voľba , ale myslím si , že tento vzťah ju mnohému naučil . – ďakujem . . . ak by sa ti dalo , tak ich fakt súrne potrebujem . Je mi to aj blbé od teba pýtať . :-((( . . . no asi áno musím ležať a lieky mám a o 5 dni kontrola u normálneho chirurga nie na tej v . . . pohotovosti tak len dúfam , že do 5 dní budem v poriadku . . . bože ja som ale hlúpa . ach – nie nemám rada takéto správy , ktoré obsahujú dosť informácií , ale nie tie konkrétne - tak na rovinu čo sa stalo a vysyp to poďme . Prachy nie sú problém . A žiadne že potom ! A ma nehnevaj bo ti tam niekoho pošlem . – hromadí sa vo mne strach a hnev , kým čakám ako poskladá písmenká do viet , stlačí enter a mne zabliká pošta . Nerada čakám aj v rade v obchode , nieto ešte keď sa dejú takéto veci . Pracujem mimo mesta kde žijú moji blízky a tak je tento druh komunikácie jediný most medzi nami . Zrovna nie vždy je to najlepšia forma . Tak ako teraz . Viem , že by bolo možno lepšie pozrieť jej do oči a nechať ju plakať ale ....- on ma dobil . Čo dobil . Pozametal so mnou celú moju izbu . Som sa cítila ako v tých zlých filmoch , kde chlap neberie ohľad na to , či je to žena , či chlap a láme ju hlava nehlava . . . :-((( som samá modrina , odrenina , opuch , hrča . Ledva sa hýbem . . . :-((( - mohla by som odprisahať , že po prečítaní týchto slov som zalapala po dychu a v hlave sa mi točila jediná otázka PREČO - udala si ho dúfam ! Mama nebola doma ? Volala si políciu ? No odpisuj drahá ! Si s niekým ? – trápne otázky , nič iné ma nenapadlo . Najradšej by som sa teleportovala a .... neviem . Každý to pozná ten hnusný pocit bezmocnosti , keď by ste spravili všetko a zároveň nezmôžete nič . - Nie nebola doma prišla na poslednú chvíľu a to ti poviem , že chvalabohu . . . volala sa polícia aj sanitka bola pre mňa , lebo som strácala vedomie a neprešla by som ani do nemocnice . Nepodala som regres . . . :-((( ale asi to aj ľutujem , že som ho nepodala . Áno mamina je doma a kamoška príde sa o mňa starať . Ja viem , ale bojím sa . Ja už ani neviem nič . Ja som v šoku z toho všetkého . Veď sa potom porozprávame keď budem ok a ty budeš tu . – Som to vedela že s ním budú problémy . Hneď ako som ho prvý krát uvidela a nesklamal . Je to chudák čo udrie ženu o ktorej tvrdí že ju miluje a chce ju naspäť . V týchto chvíľach môže byť rád že nestojím oproti nemu s nabitou namierenou strelnou zbraňou . Bez výčitiek svedomia by som vedela popraviť človeka , ktorý takto dokaličí ženu či dieťa .- ja viem Ľudka vravela si mi to . Viacerý mi vraveli..:-((( ale to čo k nemu cítim je silnejšie ako môj rozum ..:-(((- ak sa ešte objaví a to sa objaví bude prosiť hneď volaj políciu . Hneď ako ti zazvoní a nikam nechoď sama a mala by si to povedať Miňovi myslím , že by ťa podržal viac než mama a kamarátka . – odkážem ju na podľa mňa jedinú osobu ktorá ju vie pochopiť a v ktorej srdci bude mať vždy miesto hoc aj by bola na odvrátenej strane vesmíru . Je vystrašená . Je to len dieťa . Je bezmocná . Túžiaca po láske tak veľmi , že sa otrasie nadýchne a zabudne . Ja by som nezabudla ...

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu