reklama

Alexandra

Z ranných driemot ma vytrhol slabý hlások -maminka- malou rúčkou si drobná slečna odhrnula zlaté vlásky z čela -maminka nebuvaj už , maminka- usmejem sa a ešte na okamih zaborím hlavu do vankúša v márnom očakávaní , že mi snáď princezná dožičí čo i len chvíľu spánku navyše . Márne . Nežne sa mi vyšplhá na chrbát a rúčkami ma objime okolo krku . -maminka stačilo , poď -

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Ešteže mi život zariadil takýto budík , pretože spoľahlivo môžem podotknúť , že nič ale absolútne nič iné by ma ráno o šiestej z postele nedostalo . -maminka ale tíško , Samko ešte búva - zaškerí sa mrška , keď srká vymrnčané kakavko , jediný vhodný nápoj k rožku s maslom a medom . Nezabudne dodať -maminka a daj si kávu - Ona je proste zázrak . Každú možnú chvíľu pripomenie oslovenim dotyčnej osoby že sa baví práve s ním . Zázračné zvláštne dieťa ma učí žiť ...

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu