reklama

ty a . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zahrávaš sa so mnou , s mojimi citmi , s mojou mysľou , s mojou dušou .

Skúšaš dokedy to celé vydržím ? ! ,

aleb len zvrátene sleduješ krvácanie mojich rán . . .

Od prvého momentu ,

čo sa moja ruka dotkla tej tvojej ,

pripútal si ma a zviazal .

Nemo si ma posadil do kúta svojho života

a nechal ma tam ,

milovať ťa .

Nepotrebujem ťa vlastniť ,

nepotrebuješ ma vlastniť .

No ale kde je úcta .

Veď ty si to vedel , veď ty to vieš

a aj tak hráš tú svoju hru na lovca a obete .

Označil si ma bozkom .

Bozkom si ma zranil .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A bozkom ma nakoniec aj zabiješ .

Tvrdo , pomaly a bezcitne . . .

a tak bolestivo ako sa len dá .

A ja ťa nechám .

S láskou budem krvácať ,

s láskou plakať ,

kričať , prosiť , preklímať , odpúšťať

a žiť.

Si mnou , si vo mne , som tvoja .

. . .

milujem ťa

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu