reklama

kapitola posledná

... žila som na rôznych miestach v rôznych podmienkach . S rúznymi ľuďmi , rúznych názorov . Stretla som mnoho osudov . Zažila lásku . Zažila sklamania , ale stále to čo sa dialo bolo lepšie ako to , . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
abstrakt
abstrakt (zdroj: ja)

6.

Žila som na rôznych miestach v rôznych podmienkach . S rôznymi ľuďmi , rôznych názorov . Stretla som mnoho osudov . Zažila lásku . Zažila sklamania , ale stále to čo sa dialo bolo lepšie ako to , čo bolo doteraz . Dobré obdobia sa striedali s horšími ako to neraz býva . Stretla som lásku . Milovala som a bola som milovaná . Odovzdala som sa celá . A ona ma prijala . Od prvej chvíle až po poslednú sme žili láskou .Niekedy ako na hojdačke , ale spolu sme prekonali úskalia čo nás postretávali . Láska je keď sa vieš tešiť z maličkostí . A to som sa naučila s ním . Najviac som ho milovala ráno :D pri raňajkách . Ale nie . Mal to so mnou ťažké . Ťažšie ako ktokoľvek iný , ale vydržal . Boli sme spolu dlho . Darovali si kus života . Neľutujem . Stále ho milujem aj keď už nemôžeme byť spolu . Po čase keď sme už boli rozídený zistila som , že som tehotná . Nie nedopadlo to šťastne . Zvláštne obdobie radosti , obáv , nádeje , zmien , neskôr sĺz poznačilo naše mladé životy . A moji súrodenci videli ďalší pád svojej sestry . Slzy a výčitky časom vystriedal pokoj . Ostala som sama . Zničená a pokorená . Rozlúčila sa s bratmi a ušla som čo najďalej ako to šlo . Na miesto ktoré mi nepripomínalo nič a nikoho . Na mieste kde ma nikto nepoznal a neriešil . Bola som sama . Cítila som sa sama . S mojím dieťaťom odišlo aj všetko , čo zo mňa robí človeka , ženu . Zmizla neha . Zmizla potreba blízkosti . Zmizla nádej . Naučila som sa žiť sama . Nenechať sa ovplyvniť citom , ale starostlivo popremýšlať nad dôsledkami konania . Jedinou mojou spoločníčkou bola sučka . Ju jedinú som pri sebe zniesla dlhšie ako hodinu . Áno hodina v prítomnosti akejkoľvek inej osoby bola maximálne vymedzený čas akceptovaný mojim stavom . Vždy som pracovala s veľa ľuďmi . Nikto však nikto neprišiel ku mne bližšie ako som dovolila . Odrádzam ľudí . Neobjímam sa . Nebozkávam . Vyhýbam sa telesnému kontaktu . Bojím sa . Celý tento proces hľadania a zotavovania sa trval rok . Povedala som si dosť .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pragmaticky premyslene som sa postarala o to aby som mala deti . Chvíľu som dokonca skúšala vzťahy . Podotýkam neúspešne . Žijem s nimi sama . Ale je to dobre . Milujem a som milovaná . Stále sa však nedokážem spontánne objať . Som chladná tvrdá žena . No to je len obal . Niekde vo vnútri sa stále ukrýva malé dievčatko , ktoré zobudil slnečný lúč .

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu