reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Si tu pre mňa ?

Ľudmila Nárožná

Si tu pre mňa ?

A Ľudka nevieš mi prosím ťa požičať 40 e? ja ti ich vrátim hneď čo sa vyliečim a pôjdem het z tadeto – začala jedného dňa konverzáciu jedna moja kamarátka patriaca do užšieho výberu mojich drahých . -v stredu až budem mať . Si v poriadku ? – dnes je akási zvláštne záhadná , tajomná ale odpovedá . Mám ju rada . Život mi ju poslal

  • 22. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 301x
  • 0
raz ti poviem áno

Ľudmila Nárožná

raz ti poviem áno

Niekedy to pri stretnutiach proste viem . Tak ako s tebou priateľu . Vošiel si do môjho sveta náhodou . Pozrel mi do očí a v tom momente som vedela , že máš mojom živote svoje miesto . Že budeš tu so mnou v akejkoľvek forme . Ako priateľ alebo milenec , partner , muž . Si proste mojou druhou polovicou .

  • 22. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 317x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu