reklama

roztopašne ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes namaľujem úsmev na nebo ,

a pošlem bozk diaľkou ,

na čelo bohu .

S chichotom detí rozkrútim kolotoč

roztopašných vlasov vetra

požiadam ťa o slabnúci hlas

kdesi tam vysoko vo mne .

Schválne či dočiahneš na slnečný lúč .

Máš v sebe ma zas ,

keď vrútim sa ti do snov

s rozkazom v prosbe

prosím tak ma muč :D

už neuveríš keď ma máš

na dne svojich otázok

a slnečný lúč v mojich očiach ,

nie je už iba obrázkom .

Skús dotknúť sa ma .

Či nie som prízrak ...

So zistením začni mlčať výkrikom .

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu