reklama

dotkol si sa ma

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Som smutná . sklamaná a nahnevaná .

Ostávaš vo mne ako žlč a pomaly otravuješ a dráždiš moje bunky .

Si moje utrpenie . Si môj tŕň v slabine .

Vysávaš zo mňa silu . Kradneš mi život .

Nevládzem .

Nevládzem . Tešíš sa ?!

Slzou ti vyčarím úsmev na tvári .

Ako málo stačí aby si bol rád .

Po vzore tvojom

! postav sa a bi !

Do krvi a so zápalom nezabúdajúc

Hlavne na smiech ...

Mrazí ma .

Na krku cítim dotyk ...

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu