reklama

ty už ma nebolíš . . .

Keď s výdychom skončíš , čo nádych začal , začne ťa mrzieť svet . A už si . hocaj tu nie si . V mojej hlave žiješ sen a snívaš život . Dnes  už len chceš . Dnes už nemáš . Co bolo vtedy . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď s výdychom chceš skončiť to , čo nádych začal ,

začne ťa mrzieť svet . A už si . Si hoc , aj tu nie si . V mojej hlave žiješ sen a snívaš život .

Dnes už len chceš . Dnes už nemáš . Čo bolo vtedy . . .

A dnes smieš sa ma dotknúť . Dotknúť sa môjho

. . . srdca . . .

S výdychom skončím , čo nádych začal .

Ty už ma nebolíš . . .

A ja už len som .

Ľudmila Nárožná

Ľudmila Nárožná

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som ? Myslím , že na tom nezáleží pretože ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu